Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2008 18:13 - Jean-Jacques Goldman- Comme toi
Автор: playlist Категория: Музика   
Прочетен: 2804 Коментари: 3 Гласове:
0





Тагове:   Goldman,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. playlist - АдаптациЯ:)
25.01.2008 18:19
ТЯ беше като слЪнце вЪв празничен ден
Изгряло и усмихващо се само за мен
ЦелиЯт свЯт беше в нейниЯ плен

ГласЪт й, като звЪн, пЪлни всички сЪрца
С надежда, сЪс любов и онази мечта
За нежност, за мир и за много цветя

Това е тЯ
КоЯто ти сЪнуваш през нощта
КоЯто ни дарЯва светлина
Това е тЯ

Поглеждайки Я скришом виждаш мечтател
С очи на поет, с душа на писател
Откриваше вЪв облаците своЯ приказен свЯт

ВЪрви по улицата сЯкаш лети
ОцветЯва сивите тЯгостни дни
Всичката обич сЪбрана в нейните гЪрди

Това е тЯ
КоЯто ти сЪнуваш през нощта
КоЯто ни дарЯва светлина
Това е тЯ

Мечтаеше за принца на белиЯ кон
За цветната градина, за белиЯ дом
Всичко прекрасно, макар и шаблон

ТЯ беше идеала в човешките очи
НЯкак неземна, родена в мечти
И аз не знаЯ сЪществува ли дори
цитирай
2. анонимен - надявам се,
25.01.2008 18:42
че това не минава за превод на песента.

В изпълнение на Ищар е доста по-затрогваща и докосваща песента.
цитирай
3. playlist - :x
26.01.2008 13:13
1. не е превод... с големи буквички пише "АдаптациЯ"

2. това е оригинала на песента... на мен си ми харесва така....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: playlist
Категория: Музика
Прочетен: 86586
Постинги: 20
Коментари: 51
Гласове: 32
Архив
Блогрол