Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 18:54 - Обратен ефект-Ефектен обрат-МолЯ ви,мадам!
Автор: playlist Категория: Музика   
Прочетен: 3280 Коментари: 0 Гласове:
0



СедЯ на бара и си пиЯ лимонада,
а срещу мене пие нЯкаква жена.
Не беше много стара, нито много млада,
но вЪрху мене погледа си спрЯ.

Защо ме гледа таЯ толкова усЪрдно,
не вижда ли, че аз съм малЪк скромен тип?
А тЯ дойде при мен и взе, че ме прегЪрна
и сложи си рЪка на моЯ цип.

Стига молЯ ви, мадам, мене много мЪ йе срам!
Мене много мЪ йе срам, много молЯ ви, мадам!

А може, може, може много да ме искаш,
но нЯма, нЯма, нЯма, нЯма да ти дам.
Дори, дори вЪв Ъгъла да ме притискаш,
не мога, аз сЪм малЪк, много мЪ и срам


А може, може, може много да ме искаш,
но нЯма, нЯма, нЯма, нЯма да ти дам.
Дори, дори вЪв ЪгЪла да ме притискаш,
не мога, аз сЪм малЪк, много мЪ и срам

Защо така, бе лелЬо, пускай ме веднага,
за тебе други нЯма ли вЪв този бар?
ПЪк и на вашите години не прилЯга,
нали не ви приличам на снобар.

А тЯ ме хваща и ме влачи кЪм портала,
усещам тЯлото си като мЪченик.
Защо така ми щипе бузките брутално,
не вижда ли, че аз сЪм ученик.

Стига молЯ ви мадам, мене много мЪ йе срам!
МолЯ, много мЪ йе срам мене, молЯ ви мадам!

А може, може, може много да ме искаш,
но нЯма, нЯма, нЯма, нЯма да ти дам.
Дори, дори вЪв Ъгъла да ме притискаш,
не мога, аз сЪм малЪк, много мЪ и срам.

Стига молЯ ви, мадам, мене много мЪ йе срам!
Мене много мЪ йе срам, много молЯ ви, мадам!

А може, може, може много да ме искаш,
но нЯма, нЯма, нЯма, нЯма да ти дам.
Дори, дори вЪв ЪгЪла да ме притискаш,
не мога, аз сЪм малЪк, много мЪ и срам.

А може, може, може много да ме искаш,
но нЯма, нЯма, нЯма, нЯма да ти дам.
Дори, дори вЪв ЪгЪла да ме притискаш,
не мога, аз сЪм малЪк, много мЪ и срам.




Тагове:   ефект,   обратен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: playlist
Категория: Музика
Прочетен: 86412
Постинги: 20
Коментари: 51
Гласове: 32
Архив
Блогрол